Hogyan dolgozunk

A Cubilog Digitalnál tempósan, rövid, egymásra épülő sprintekben dolgozunk. A fő irányvonalak és célok gyors azonosítása után, egyszerűen alkalmazható megoldási javaslatot dolgozunk ki. Technológiánk felhasználásával könnyen használható és gyorsan megtérülő megoldást fejlesztünk, létesítünk.

A megvalósítás folyamata

Megvalósítás

Üzemeltetés

Koncepció készítése és egyeztetése

Átadás és bevezetés támogatása

Felmérés

 

Online vagy személyes igényfelmérő találkozó keretében megismerjük a megoldandó feladat részleteit, tájékozódunk az ügyfél üzleti elvárásait illetően. Saját tapasztalatainkra építve, ill. a problémáknak utánanézve törekszünk a teljes körű megértésre.

Koncepció készítés, egyeztetés, megrendelés

 

Az online vagy személyes igényfelmérő találkozó után vállaljuk, hogy 1 hét alatt elkészítjük a felmérés áttekintő dokumentálását és javaslatot teszünk az adott feladat megoldására, vagy a lehetséges fejlesztési pontokra. A javaslatot, felvetéseket egyeztetjük ügyfelünkkel és az igények, elképzelések pontosítása után kötelező érvényű ajánlatot teszünk.

Megvalósítás, telepítés

 

A megrendeléstől számított 4 héten belül megkezdjük és lehetőség szerint befejezzük a megrendelt megoldás kiépítését és beüzemelését.

Átadás és bevezetés támogatása

A rugalmas, egyedi ügyfél igényekre szabott rendszer átadása a kiépítést és az online felület beállítását követően, oktatással zárul.

Üzemeltetés

 

Az átadást követően garanciát vállalunk a működésre. Folyamatos rendelkezésre állást biztosítunk az erre a célra létrehozott online ügyintéző- és hibabejelentő felületünkön keresztül, ill. szükség esetén személyes kapcsolattartással. Mi ott leszünk üzembe helyezés után is, és szükség esetén finomhangoljuk a megoldást az ügyfél igényei szerint.

Jövőbeni fejlesztési pontok meghatározása

Kiszámítható, hosszú távú együttműködésben hiszünk. A partneri együttműködés részeként folyamtosan követjük a felmerülő új igényeket, és rugalmasan fejlesztjük, kiegészítjük a már bevezetett megoldást.